Turbo Limač u Drnju

Danas je u našem mlinu bilo posebno veselo, a kako i ne bi kad nas je posjetio napoznatiji dječji animator, najveći limač među Turbo Limačima, vrsni stihoklepac i veliki zaljubljenik u svoj rodni kraj, Siniša Cmrk!

Svojom je energijom i veseljem oduševio sve koji su se danas zatekli kod nas. Osim sveg veselja kojeg nam je unio u naš prostor prišapnuo nam je (i poklonio nam) svoj novi uradak - slikovnicu o mjesecima u godini koji se zove MJESECOLENDAR, a koji je prekrasno ilustrirala Željka Mezić. Slikovnica na zabavan način poučava djecu mjesecima u godini i njihov redoslijed.
A ovo je jedna od njih:
MJESECOLENDAR
Siječanj sam, mjesec prvi,
veljača, jedina cura,
ožujak što zimu mrvi,
svaki se za drugim gura.

Travanj, proljeća sam vjesn ik,
svibanj, raskošan sam bojom,
lipanj, cvata ja sam pjesn ik,
svak se hvali dikom svojom.

Srpanj, žitom plodorodan,
kolovoz, topao, sušan,
rujan, treći, ljetohodan,
svak topao, dobrodušan.

Listopad, hlad zemlji nos i,
studeni, kape na glave!
Prosinac, slavljem ponos i,
skupa novo ljeto slave.


No, Siniša baca rime iz rukava tako vješto i odmah je sklepao pjesmicu i za nas:

PO MELJU V DRNJE

... posadil sem fčera flance, 
    al je mi se ve žgance.

    Neće mi se jesti zelje, 
    da je meni malo friške melje,

    a već imam pripravleno vrnje, 
    pak bom skočil po meljo vu Drnje, 

    bilo premaletje, leto, jesen ili zima, 
    V Drnju, v Melinu, navek fine melje ima ...


Jako smo zbog toga radosni! Hvala ti Siniša, radujemo se tvom ponovnom dolasku! J

Nema komentara:

Objavi komentar